مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۱۴ فروردین ۱۳۸۷ - ۰۹:۳۳
۰ نفر

همشهری آنلاین: معاون حفاظت و پیشگیری از حریق سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: در روز طبیعت 127 مورد حریق و حادثه در شهر تهران به وقوع پیوست که نسبت به سال‌های گذشته کاهش چشمگیری داشت.

به گزارش سما مهندس داود براتی گفت: همان طور که از شهروندان فهیم تهرانی انتظار می‌رفت مشارکت خوب آن ها را در تحقق شهری ایمن شاهد بودیم که این مشارکت ، سازمان آتش‌نشانی را در خدمت رسانی هرچه بهتر امیدوارتر می‌کند.

وی در ادامه گفت: در روز طبیعت (13 فروردین ماه) 127 مورد حریق و حادثه در شهر تهران به وقوع پیوست که این رقم نسبت به سال های گذشته با کاهش چشمگیری مواجه بوده است.

براتی افزود: در طول این روز مهم‌ترین آتش‌سوزی در فضای سبز پارک پردیسان رخ داده است که با حضور به موقع نیروها از گسترش آن جلوگیری شد و دیگر آتش‌سوزی‌ها جزئی بود.

معاون حفاظت و پیشگیری از حریق سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران در ادامه به مشارکت شهروندان در مراسم چهارشنبه سوری اشاره کرد و گفت: برخلاف سال های گذشته ، امسال در این مراسم مجروح آنچنانی و تلفات جانی نداشتیم و زنگ تلفن 125 به مراتب کمتر از سال های گذشته به صدا در آمد.

براتی با بیان اینکه ما در ایام و مناسبت های خاص حضور و مشارکت خوب و معنی‌دار شهروندان را تجربه می‌کنیم ، گفت: امیدواریم مشارکت شهروندان در دیگر زمینه ها نیز بیشتر شود تا سازمان آتش نشانی بیش از پیش فعال و کوشا شود.

کد خبر 47463

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز